سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی


 برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بهتر است انواع آن را بدانیم تا انتخاب درست و مطمئنی داشته باشیم. دستگاه تصفیه آب خانگی در انواع  مختلفی از جمله زیرسینکی، دیواری و رومیزی طراحی و تولید می‌شوند. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به عوامل مختلفی مثل محل قرارگیری دستگاه، چیدمان وسایل خانه و آشپزخانه و... بستگی دارد و نمی شود، قطع به یقین گفت که کدام مدل بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که  از پارامتر های مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب برند سازنده و مرکز خرید معتبر می باشد. که حتماً باید در نظر گرفته شوند.
در ادامه هرکدام از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را به اختصار معرفی می‌نمائیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی

از محبوب ترین و پرکاربردترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانم نوع زیر سینکی آن را نام ببریم. دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی درون کابینت و زیر سینک در آشپزخانه نصب میشود. و قابل دیدن نیست. برق مصرفی دستگاه  تصفیه آب زیر سینکی تک فاز میباشد. برند سافت واتر از بهترین دستگاه های نوع زیر سینکی می باشد که تحت لیسانس آمریکا و در کشور تایوان تولید میگردند. دستگاه های سافت واتر از قطعات با کیفیت و مرغوب و فیلتر های عالی ساخته شده اند. همین امر سبب طول عمر طولانی محصولات سافت واتر شده است. متریال استفاده شده در دستگاه تصفیه آب سافت واتر آنتی باکتریال و ضد زنگ میباشد همچین عملکرد آن ها بدون سر صدا با مراحل تصفیه کامل میباشد.

دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه های تصفیه آب رمیزی در دو نوع بدن مخرن و مخزن دار موجود میباشد که نوع بدون مخزن آن دستگاه کوکی میباشد که روی شیر نصب میشود و زمانی که شیرآب را باز میکنید آب را تصفیه میکند و به شما آب تصفیه شده میدهد.2 نوع برقی و بدن برقی است . آب درون مخزن پر میشود و پس از خالی شدن مخزن نیاز است تا مخزن را پر کنید.

دستگاه تصفیه آب دیواری

عملکرد دستگاه تصفیه آب دیواری شبیه به عملکرد دستگاه تصفیه آب زیرسینکی و رومیزی میباشد اما نحوه نصب آن متفاوت میباشد و بعضی از مدل های دستگاه تصفیه آب دیواری قابلیت نصب شدن روی یخچال را دارد و این نوع دستگاه های تصفیه رو میزی مناسب فصل تابستان میباشد. دستگاه‌های تصفیه آب دیواری عموما به صورت هوشمند تولید می‌شوند اما نوع غیر هوشمند هم دارند.